Bezklanowcy

W tym dziale znajdują się informacje na większości zasad funkcjonowania rozgrywki na naszym forum. Jest to baza wszystkich podstaw systemów, z które budują ład i zachowują ramy gry.
Awatar użytkownika
Mizuno Uchiha
Administrator
Posty: 3349
Rejestracja: ndz, 29 sie 2010, 13:08
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: Sekuto Chi
Wioska: Brak
Ranga: Sannin
Wiek Postaci: 27
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: Yon Kaishi
Szybkość: Yon Kaishi
Zręczność: Go Kaishi
Kontrola Chakry: Yon Kaishi
Zasoby Chakry: Shichi Kaishi
Potencjał Genjutsu: Yon Kaishi
Kontrola KG: Go Kaishi
Kontrola Fūton: Ichi Kaishi
Kontrola Katon: Roku Kaishi
Kontrola Raiton: Ni Kaishi
Kontrola Doton: Zero Kaishi +
Walka Wręcz: Yon Kaishi
KP: http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=36&t=384
Lokalizacja: Kraj Demona
Kontakt:

Bezklanowcy

Post autor: Mizuno Uchiha » czw, 31 sty 2019, 21:03

Obrazek
Bezklanowcy, czyli osoby, które nie urodziły się w rodzinie posiadającej unikalne zdolności zwane Kekkei Genkai, bądź po prostu nie odziedziczyły ich po swoich przodkach. Reprezentują oni znaczną część sił shinobi każdej wioski, lecz zwykle nie odstają oni wyraźnie od osób obdarzonych genetycznym darem. Zawdzięczają to zwykle swojemu sprytowi, ciężkiej pracy, inteligencji, bądź po prostu wyróżniają się oni talentem w danej dziedzinie. Na naszym forum osoby nie posiadające klanowego Kekkei Genkai mogą podążać czterema zbalansowanymi ścieżkami czerpiąc z nich różne profity. Jeśli zdecydujecie się na grę bezklanowcem przy tworzeniu karty postaci należy zmienić nazwę pola Kekkei Genkai na Ścieżka Rozwoju, oraz usunąć rubrykę Klan. Poniżej znajdują się opisy czterech ścieżek rozwoju osób nieposiadających klanów.

Obrazek
Ścieżka Genjutsu
Każdy rodzi się z jakimś darem. Niektórzy geniusze posiadają Kekkei Genkai, a niektórzy już od małego wykazują się umiejętnościami w pewnych dziedzinach życia shinobi. Tak jest również z shinobi niepochodzącymi z klanu. Bezklanowcy podążający ścieżką Genjutsu są wstanie dorównać, a nawet przewyższyć umiejętnościami w dziedzinie iluzji osoby z wrodzonymi zdolnościami takimi jak członkowie klanów Uchiha, bądź Tenrai. Są oni naturalnie przystosowani do wytwarzania iluzji, a ich spryt i umiejętności analitycznego myślenia pozwalają na rzucanie lepiej przemyślanych i bardziej realistycznych iluzji. Obranie tej ścieżki wymusza chūninom wybór jednego z talentów wrodzonych z Genjutsu na poziomie S.

Korzyści płynące ze ścieżki Genjutsu:
  • Stały + do Kontroli Chakry, oraz Potencjału Genjutsu.
  • Możliwość tworzenia własnych technik Genjutsu od rangi Genin po wykonaniu misji rangi C.
  • Nauka technik Genjutsu kończy się na 80%.
  • Koszt rozproszenia wrogiego Genjutsu zmniejszony o 25%.
Obrazek
Ścieżka Ninjutsu
Mistrzowie Ninjutsu nie wywodzą się tylko i wyłącznie z klanów i rodzin posiadających specjalne zdolności zwane Kekkei Genkai. W historii świata Shinobi o wiele częściej spotkać można, było utalentowanych shinobi nie posiadających powyższych umiejętności, a jednak będących geniuszami w wiedzy, na temat Ninjutsu. Przykładem może być Czwarty Hokage Minato Namikaze zwany Żółtym Błyskiem słynący ze swoich niesamowitych technik czasoprzestrzennych, bądź też Wężowy Sannin - Orochimaru, który za cel swego życia postawił zgłębienie wiedzy na temat każdego ninjutsu. Obranie tej ścieżki wymusza chūninom wybór jednego z talentów wrodzonych z Ninjutsu na poziomie S.

Korzyści płynące ze ścieżki Ninjutsu:
  • Możliwość wybrania specjalizacji związanej z dominacją żywiołu (Hishihai, Mizushihai, Tsuchishihai, Kaminarishihai, bądź Kazeshihai) niezależnie od wioski startowej.
  • Stały + do Pokładów Chakry i - do wyboru - Pierwszej Natury Chakry lub Kontroli Chakry.
  • Możliwość tworzenia własnych technik Ninjutsu od rangi Genin po wykonaniu misji rangi C.
  • Nauka technik Ninjutsu kończy się na 80%.
  • Zużycie chakry przez techniki Ninjutsu zmniejszone o 20%.
Obrazek
Ścieżka Taijutsu
Geniuszem w dziedzinie Taijutsu może zostać każdy, lecz nie każdy od samego urodzenia przeznaczony jest tej ścieżce. Niektóre osoby nie posiadające Kekkei Genkai, dzięki swojej ciężkiej pracy, naturalnej zdolności w tej dziedzinie i wytrwałości na treningach stają się niesamowitymi maszynami do zabijania, będącymi konkurencją dla każdego, nawet najsilniejszego klanu. Dzięki wytrwałej pracy i sile swojego ciała stają się bezkonkurencyjni fizycznie nadrabiając tym samym, brak Kekkei Genkai. Obranie tej ścieżki wymusza chūninom wybór jednego z talentów wrodzonych z Taijutsu na poziomie S.

Korzyści płynące ze ścieżki Taijutsu:
  • Stałe plus do dwóch wybranych atrybutów fizycznych.
  • Możliwość tworzenia własnych technik Taijutsu od rangi Genin po wykonaniu misji rangi C.
  • Nauka technik Taijutsu kończy się na 80%.
  • Regeneracja odniesionych ran szybsza o 50%.
Obrazek
Ścieżka Zrównoważona
Pośród wyśmienitych shinobi znajdziemy również takich, którzy nie wyróżniali się na żadnym polu, aczkolwiek potrafili posługiwać się sprawnie niemal każdym rodzajem technik. Przykładem takiej osoby był niewątpliwie Hiruzen Sarutobi, a więc trzeci Hokage. Osoba taka nie odstaje od innych nawet przy średnio-zaawansowanych technikach, chociaż istnieją pewne wyjątki, które są w tym przypadku sporym minusem. Dodatkowo nie zyskujemy tylu bonusów, ile w poprzednich opcjach.

Korzyści płynące ze ścieżki zrównoważonej:
  • Posiadanie wyjątkowego talentu AAA;
  • Nauka wszystkich technik kończy się na 90%.
Do wyboru:

Obrazek
Opcja pierwsza: Pamiątka Rodzinna
Odziedziczyłeś/aś po swoich przodkach przedmiot przekazywany w waszej rodzinie z dziada pradziada. Osoby wybierające tą opcje po zdaniu akademii proszone są o rozpisanie artefaktu w pracowni, który zostanie im przydzielony za darmo i bez konieczności odbywania wyprawy w celu jego odnalezienia. Maksymalna ranga legendarnego przedmiotu to C. Na randze Jounina, możliwość odbycia wyprawy rangi A+ w celach zwiększenia mocy zawartej w pamiątce po przodkach.
Obrazek
Opcja druga: Kreator Jutsu
Osoby nie posiadające specjalnych umiejętności klanowych nie odstają od swoich bardziej obdarzonych przez naturę znajomych. Niektórzy z nich posiadają niesamowitą zdolność do tworzenia nowych technik. Tuż po wykonaniu swojej pierwszej misji rangi wyższej, niż nasza (Gening - C, Chunin - B, Jounin - A, S. Jounin S) bezklanowcy mogą opracować technikę rangi wyższej, niż ich aktualna jako swoje Shihai Jutsu.
Dodatkowo każdy Bezklanowiec ma kilka dodatkowych urozmaiceń, do których zalicza się:
  • Możliwość nauczenia się drugiej specjalizacji już na poziomie Chunnina;
  • Podniesienie najsłabszej dziedziny swojego talentu o jedno oczko w górę (D->C; C->B; B->A, nie dotyczy ścieżki zrównoważonej);
  • Możliwość nauki nie jednego, a dwóch shihai jutsu;
  • Ulubiona umiejętność dodatkowa - wybieramy jedną z umiejętności dodatkowych, którą będziemy mogli podnieść na wyższy poziom bez konieczności odbywania wyprawy, a jedynie po osiągnięciu wymagań rangowych (nie dotyczy umiejętności, które mają tylko 2 poziomy rozwoju tj. Mistrzostwo Cienistych Klonów, Mistrz Przywołań i Pieczęci Jedną Ręką);
  • W momencie posiadania którejś z trzech głównych ścieżek (a więc talentu z Ską) podnieść możemy wyłącznie jeden atrybut, aczkolwiek jest to wymiana 1 za 1, nie 1 za 2.
Obrazek

"...Ja jestem Legion. I choć jest wielu nas, to stanowimy jedność..."

Zablokowany

Wróć do „System Rozgrywki”