Talenty wrodzone

W tym dziale znajdują się informacje na większości zasad funkcjonowania rozgrywki na naszym forum. Jest to baza wszystkich podstaw systemów, z które budują ład i zachowują ramy gry.
Awatar użytkownika
Akarai Tazaru
Posty: 3953
Rejestracja: ndz, 22 lis 2015, 16:50
Płeć: Mężczyzna
Wioska: Kumogakure no Sato
Ranga: Jōnin, Raikage
Wiek Postaci: 28
Siła: Yon Kaishi
Wytrzymałość: San Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
Kontrola Chakry: San Kaishi
Zasoby Chakry: San Kaishi
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: San Kaishi
Kontrola Raiton: San Kaishi
kontrola_suiton: San Kaishi
Walka Wręcz: San Kaishi
KP: http://ninjagaiden.pl/viewtopic.php?f=3 ... 81#p259381

Talenty wrodzone

Post autor: Akarai Tazaru » czw, 29 sie 2019, 19:31

Obrazek

Talenty wrodzone


Każdy shinobi prędzej czy później osiąga szczyt swoich możliwości w danej dziedzinie. jeden osiągnie więcej, inny mniej. Jeden będzie doskonałym wojownikiem w walce wręcz, inny zaś - zupełnie przeciwnie, będzie doskonale czuł się w pojedynkach związanych z wykorzystaniem dużej ilości Ninjutsu. Możemy więc nakreślić to mniej/więcej w prostej, krótkiej rozpisce:

Talent do rangi S - Prawdziwy talent w wybranej przez siebie dziedzinie.
Talent do rangi A - Shinobi, który wybija się w danej dziedzinie ponad standardy.
Talent od rangi B - Typowy średniak, który można osiągnąć tylko dzięki ciężkiej pracy.

Jeśli chodzi o statystyki:


Każdy jeden ninja może rozwinąć swoje statystyki do poziomu San Kaishi. Jest to spowodowane tym, że prędzej czy później - przy nakładzie odpowiedniej pracy - osiągnięcie tego poziomu spowoduje jego awans na Jōnina. W tym momencie na znaczeniu zaczynają przybierać właśnie powyższe talenty, które definiują, do którego poziomu jesteśmy w stanie rozwinąć konkretne statystyki.


Taijutsu
Pokaż/Ukryj:

Ninjutsu:
Pokaż/Ukryj:

Genjutsu
Pokaż/Ukryj:

Tak ukazana rozpiska idealnie pokazuje, na co decydujemy się wybierając odpowiednie Talenty Wrodzone. Jeszcze niżej znajduje się spis kombinacji talentów, jakie musimy wybrać na randze Chūnina. Do tego czasu mamy możliwość zastanowienia się, jaką ścieżką ma podążać nasza postać i czego od niej oczekujemy.

Kombinacje talentów:
[quote]Opcja pierwsza.
Ninjutsu: S
Taijutsu: A
Genjutsu: D

Opcja druga.
Ninjutsu: S
Taijutsu: B
Genjutsu: C

Opcja trzecia.
Ninjutsu: S
Taijutsu: C
Genjutsu: B

Opcia czwarta.
Ninjutsu: S
Taijutsu: D
Genjutsu: A

Opcja piąta.
Ninjutsu: A
Taijutsu: S
Genjutsu: D

Opcja szósta.
Ninjutsu: B
Taijutsu: S
Genjutsu: C

Opcja siódma.
Ninjutsu: C
Taijutsu: S
Genjutsu: B

Opcja ósma.
Ninjutsu: D
Taijutsu: S
Genjutsu: A

Opcja dziewiąta.
Ninjutsu: A
Taijutsu: D
Genjutsu: S

Opcja dziesiąta.
Ninjutsu: B
Taijutsu: C
Genjutsu: S

Opcja jedenasta.
Ninjutsu: C
Taijutsu: B
Genjutsu: S

Opcja dwunasta.
Ninjutsu: D
Taijutsu: A
Genjutsu: S

Opcja trzynasta.
Ninjutsu: A
Taijutsu: A
Genjutsu: C

Opcja czternasta.
Ninjutsu: A
Taijutsu: B
Genjutsu: B

Opcja piętnasta.
Ninjutsu: A
Taijutsu: C
Genjutsu: A

Opcja szesnasta.
Ninjutsu: B
Taijutsu: A
Genjutsu: B

Opcja siedemnasta.
Ninjutsu: B
Taijutsu: B
Genjutsu: A

Opcja osiemnasta.
Ninjutsu: C
Taijutsu: A
Genjutsu: A[/quote]


Powyższe ograniczenia nie mają wpływu na możliwość używania i treningu technik Kekkei Genkai, jutsu i atrybutów związanych ze specjalizacjami niewymienionymi w treści tego tematu, boskimi darami (np. Bijuu, Sennin Mōdo itp.).

Po wybraniu talentu wrodzonego jesteśmy zobowiązani do uzupełnienia naszej karty postaci i wypełnienie rubryki "Talent Wrodzony" np. "Nin C, Gen A, Tai A".
▌Wytrzymałość Psychiczna - Poziom 2 ▌Szybkie Wiązanie Pieczęci - Poziom 2 ▌Czytanie Śladów - Poziom 1 ▌
▌Kowal - Poziom 1 ▌Perswazja - Poziom 1 ▌Sztuka Pieczętowania - Poziom 1 ▌Sztuka Kamuflarzu - Poziom 1 ▌


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „System Rozgrywki”