Yuki Shiro

Shiro Yuki
Posty: 1722
Rejestracja: pt, 3 maja 2013, 23:50
Płeć: Kobieta
Wioska: Kirigakure
Ranga: Chuunin
Wiek Postaci: 22
KP: http://tiny.pl/hvkc3

Yuki Shiro

Post autor: Shiro Yuki » sob, 4 maja 2013, 11:55

Metryka:

Imię: Yuki

Nazwisko: Shiro

Pseudonim: Śnieg

Płeć: Kobieta

Ranga: Chuunin

Status: Shinobi

Klan: Shiro

Kekkei Genkai: Hyouton

Natura Chakry: Suiton (S), Fuuton (S)

Pochodzenie: Obrzeża Kirigakure

Aktualne Miejsce Pobytu: Yuki no Kuni

Aparycja i charakter:

Wiek: 22

Wzrost i waga: 163/52
Aparycja: Yuki jest dziewczyną o niezwykłym wyglądzie. Jej włosy są lekko falowane (zależnie od dnia, zazwyczaj pod wpływem wilgoci), o srebrnym odcieniu i sprawiają, że od chwili przybycia do wioski bardzo się wyróżnia. Żyją one własnym życiem i nigdy nie układają się po myśli dziewczyny. Są wiecznie rozpuszczone, gdyż srebrnowłosa nienawidzi ich spinać. Są one bardzo długie, prawie do pasa. Przydługa grzywka, która jest równie nieogarnięta jak reszta srebrnych włosów, zasłania jej nieraz twarz. Jej niebieskie oczy, choć piękne, potrafią przerazić, o czym nieraz słyszała. Wszystko zależy od tego jak spojrzy na daną osobę. Cerę ma bladą niczym śnieg, jest wyjątkowo szczupła, dość niska, co ma po matce, ale szczodrze obdarowana przez naturę. Do tego wszystkiego dochodzi to, że pod wpływem złości jeżą jej się włosy, a oczy stają się nieco kocie. Jest to wpływ Bijuu, który jest w niej zapieczętowany.

Ubiór: Dziewczyna nosi zazwyczaj białą bluzkę, z krótkim rękawkiem, która dość przylega do ciała, jednak mniej więcej od miejsca, gdzie zaczynają się biodra jest dość luźna. Na nią zakłada jeszcze czarną bluzę z kapturem, która jest zawsze rozpięta. Nosi również czarną, krótką spódniczkę. Jest ona luźna, nie ogranicza ruchów i sięga do połowy ud. Pod nią Yuki nosi ciemne spodenki sportowe. Na jej prawym boku przywiązany jest ochraniacz z Kirigakure, zazwyczaj ukryty jednak pod bluzą. Zazwyczaj chodzi w czarnych, długich kozakach, do kolan i zakolanówkach. W zimniejsze dni zakłada jasnozielony płaszcz z kapturem, zakończonym futerkiem. Uwielbia zimno, ale każdy ma swoje słabsze chwile. W takich też sytuacjach, zakłada biały szalik w kratkę, który to znalazła na misji.

Archetyp Charakteru: Chaotyczny neutralny

Cechy Charakteru: Yuki jest bardzo impulsywna. Działa pod wpływem chwili, jak jej się podoba. Nie zawaha się podnieść ręki na kogokolwiek. Gdy ktoś ją zdenerwuje lub po prostu irytuje, potrafi taką osobę zranić, niezależnie czy to wróg czy przyjaciel. Później zapewne dopiero to przemyśli. Ma tendencję do bycia złośliwą, wprowadzania ludzi w zakłopotanie, zwłaszcza wykorzystując sytuacje, które powszechnie uważane są za niezręczne. Często gra ludziom na nerwach. Pomaga, kiedy uważa to za słuszne lub jest z daną osobą blisko. Bywa wredna i nieznośna, czasem rzuca docinki, które nie zawsze mają sens, gdyż łatwo jest ją sprowokować i wyprowadzić z równowagi. Mimo to, jest też rozsądna, dziewczyna jest po prostu pełna paradoksów. Wszystko zależy od sytuacji i z jaką osobą rozmawia. Pomimo kobiecego ubioru, nie zachowuje się jak na damę przystało, nie boi się ubrudzić czy pobić. Mimo, że ma kocie ruchy, potrafi potknąć się o własne nogi czy wpaść na słup. Potrafi też się zgubić nawet na prostej drodze. Uwielbia bijatyki, ponieważ wie, że dzięki nim może dać komuś nauczkę i przysłużyć się jakoś temu zepsutemu światu. Poza tym szaleje za kotami. Jeżeli już o nich mowa, po zyskaniu bijuu, stała się nieco bardziej leniwa i jeszcze łatwiej wpada w szał. Potrafi zachowywać się jak psychopata, gdy uzna, że komuś to się należy, byle wyeliminować zło. Łatwo daje się ponieść, bywa u niej widoczna w takich sytuacjach żądza krwi, co oczywiście jest wpływem bijuu. Mało kto jest w stanie ją powstrzymać, gdyż do końca ufa mało komu. Zazwyczaj daje sobie radę sama. Częściej też potrzebuje chwili dla siebie, którą zresztą rzadko kiedy ma przez wieczną obecność demona. Dziewczyna chce po prostu ułożyć świat pod siebie, a raczej kreować go tak, jak chce. Zabije, gdy uzna to za potrzebne i lepsze dla świata, który chce uczynić lepszym, wedle swojego wyobrażenia.

Atrybuty fizyczne i duchowe:


Siła: Ichi Kaishi
Wytrzymałość: Ichi Kaishi
Szybkość: Ni Kaishi +
Zręczność: Ni Kaishi (Walka z użytkownikiem Dokuji silny: zręczność +)
Kontrola Chakry: Ni Kaishi
Zasoby Chakry: Przyzwoite
Potencjał Genjutsu: Ichi Kaishi
Kontrola Kekkei Genkai: Ni Kaishi
Kontrola Natur Chakry:
  • Fuuton: Ichi Kaishi +
    Suiton: Ichi Kaishi +
Walka Wręcz: Zero Kaishi


Punkty Rozwoju: 70 pkt.
Pokaż/Ukryj:
Punkty Sławy: 147
Pokaż/Ukryj:
Punkty Fabuły: 295
Pokaż/Ukryj:
Punkty MG: 72,5

Umiejętności:


Umiejętność Dodatkowa: Bokkaku – Pisarz
Plotki głoszą, iż urodził żeś się Wać Panie z piórem w prawej dłoni i atramentem w lewej. Twoja poezja, wiersze, powiastki, ballady, fraszki, treny itd. są nie do pobicia. Każdy kto lubuje się w czytaniu poezji chętnie kupuje twoją literaturę.

Umiejętność dodatkowa 2: Kyousei Kenkaku – Wielki szermierz
Jesteś niczym chomik z maczugą – zabójczy! Masz istny talent do walki wszystkim, co posiada rękojeść i ostrze. Twoje ataki są precyzyjne, ale niestety samym talentem umiejętności nie nadrobisz.

Talent Wrodzony:
Nin: S
Tai: C
Gen: C

Styl Walki: Hayai (Szybki)
Pokaż/Ukryj:
Specjalizacja: Yōso no Tensai

Pakt ze Zwierzętami:

Bijuu/Pieczęć/Inne: Nibi no Nekomata - Matatabi

Zgodność z naturalną energią: 59% (Losowane przez Tahariiego)

Inne Umiejętności:

Specjalista - Poziom 1
Wytrzymałość psychiczna - Poziom 1


Ekwipunek:


Przy sobie (w torbie) / Na sobie:
Opaska Kirigakure
Biały szalik w kratkę
Kulka z kryształu
Bandaż
Ścierka
Słoiczek pigułek wzmacniających
Talon zniżkowy na zakupy w dowolnym sklepie -25% (Jednorazowego użytku)
Poduszka w kształcie cycków Dosi
Pojemnik na broń:
6 senbonów
6 notek - w tym 5 przyczepionych do kunai
7 metrów łańcucha
5 kunai
5 shurikenów
5 małych bomb
2 bomby błyskowe
woreczek 30 mikibishi
Pałka na żuli - w skrócie PaNŻ
Zapieczętowane:

Pieniądze: 454 rou.
Pokaż/Ukryj:
Depozyt: 3x Bandaż, słoiczek maści na rany, 1700 rou, Maska od sensei'a, 2 bomby lodowe, Tanto, Skórzany pancerz, Słoiczek maści na rany, 2 pigułki ze skrzepniętą krwią, flet + nuty, Zwój (Nauka techniki rangi C ukończona na 50% bez żadnych kosztów), Katana

Losowania i konkursy:
  • Losowanie na konwencie Animatsuri (Teppoudama)
    Losowanie o bijuu (Matatabi)
    Losowanie na dzień dziecka (Talon zniżkowy)
    MG Stycznia i Lutego - 3 miejsce, 5 PA i 100 rou
    MG tych czasów - 3 miejsce, 5 PA i 100 rou
    eMGie Czerffca- 2 miejsce, 5PR, 5 PA, 200 rou
    Wakejszyn modyfikejszyn - wykonane tu
    Pokaż/Ukryj:
    Na dobre rozpoczęcie roku szkolnego!~ Wrześniowe losowanko:
    Pokaż/Ukryj:

    Tahasiowe Losowanko - Zwój z techniką rangi UP za pełny koszt w PR~
    Kocie losowanie! (1) - domek w Yuki no Kuni
    Kocie losowanie! (2) - poduszka w kształcie cycków Dosi
    Kocie losowanie! (3) - Atrybut rangę wyżej lub PR(10*ranga postaci), jeśli maks
    Kocie losowanie! (4) - Nauka techniki rangi C ukończona na 50%, bez żadnych kosztów
    Pokaż/Ukryj:

    Na dzień dziecka - katana
Przepisy:

Asortyment Technik:
Pokaż/Ukryj:
Ninjutsu:
  • -Bunshin no Jutsu
    -Henge no jutsu
    -Kai
    -Nawanuke no Jutsu
    -Kawarimi no Jutsu

    -Dekata Ki
    -Shunshin no jutsu
    -Fukumi Hari
    -Dekata Mizu
    -Fubaku Hojin
    -Kawara Shuriken
Taijutsu:
  • -Dainamikku Entorii
    -Sennen Goroshi
    -Boko

    -Konoha Ageruken
Genjutsu:
  • -Hidoi no Jutsu
    -Utsusemi no Jutsu

    -Nemuri
    -Jigoku Gouka no Jutsu
Suiton:
  • D:
    -Teppoudama
    -Mizuame Nabara
    C:
    -Mizurappa

Fuuton:
  • D:
    C:
    -Daitoppa
    -Reppuken

Klanowe:
  • -Hyōton no Jutsu
    -Tsubame Fubuki

    -Hyoro no Jutsu
    -Hyoro Damu no Jutsu

    -Hissatsu Hyōsō
Specjalizacji:
  • brak
Bijuu
  • -Naibu Aku
    -Souruītā
    -Neko no Heiwa
    -Shihai Akki: Nibi
Własne:
  • brak
Inne:


Nindo: Rób nie to, co najtrudniej, ani to, co najłatwiej, lecz to, co najsłuszniej.

Osiągnięcia:
-Pojęty Uczeń (Nauka każdego jutsu w akademii w jednym poście)
-Pracuś (Nauczenie się wszystkich jutsu rangi E)
-Chłonny Mózg (Zdanie akademii w tydzień od rozpoczęcia nauki)
-Wieczny Gennin (Przebywanie na randze gennina przez czas 8 miesięcy)
-Fabularny Gracz (Zdobycie 1400 PF)
-Jestem lubiany (Tylko dla graczy pozostających w wiosce. Fabularnie polubiło cie przynajmniej 5 postaci)
-Kolekcjoner Osiągnięć (Minimum 5 osiągnięć na koncie naszej postaci)
-Znajoma Twarz (Poznanie minimum 20 postaci prowadzonych przez graczy)
-Pisarz - 1000 postów
-Stara Gwardia
(Granie na forum przez minimum 2 lata)
-Pan/Pani Przeznaczenie (Poprowadzone minimum dziesięć spontanicznych wydarzeń fabularnych - walki, misje, wojny etc.)

Choroby:

Fobie: Nie przepada za psami.

Ranga Dodatkowa:

Zwierzaki:
Pokaż/Ukryj:
Wypełnione Misje:


Rangi D - 9
Rangi C - 4
Rangi B - 1
Rangi A - 0
Rangi S - 0

Specjalne Wydarzenia:
  • Event Seiso - Granica
Biografia:
Rodzice dziewczyny przenieśli się pewnego dnia na dość dalekie obrzeża wioski, gdzie wybudowali dom i mieli wieść szczęśliwe życie. Tam Yuki przyszła na świat. Ojciec trenował z córką, co było ich ulubionym zajęciem. Rzucali nożami, które on wytwarzał, do celu, uczył ją prostych technik, których nie zdołała nigdy wykonać, walczyli na miecze, czego matka absolutnie nie popierała i kłóciła się o to z mężem. Nie licząc tego, ich życie było bardzo szczęśliwe i spokojne.
Był oczywiście pewien incydent, przez który rok życia rodziny został zrujnowany. Pan "domu" zniknął, bez słowa. Matka rozpaczała każdego dnia, sądząc że ktoś go zabił, że zginął. Yuki była zbyt młoda, by cokolwiek z tego rozumieć, niewiele też z tamtego roku pamięta. Zapadł jednak jej w pamięć dzień powrotu ojca i kłótnie, którą odbył z matką. Zdrada, czerwonowłose dziecko, Iwa, tyle zapamiętała. W późniejszych latach życia dopiero przeanalizowała tą rozmowę i domyśliła się, że ma gdzieś rodzeństwo przez błąd jej ojca. Parę dni rodzice nie odzywali się do siebie, jednak zdołali się pogodzić i przywrócić dawny tryb życia. Znów byli szczęśliwą rodziną.
Yuki do dziś nie zna ich mrocznej przeszłości za którą zostali zabici, gdy miała dziewięć lat. Tego dnia wyszła do pobliskiego lasu, jak zawsze pokrytego warstwami śniegu, gdzie znalazła biało-srebrnego kotka, którego nazwała Kiru. Bawiła się z nowym i jedynym przyjacielem cały dzień, a wróciwszy do domu zobaczyła swoich najbliższych w kałuży krwi. Była mądrą dziewczyną, nie panikowała, lecz wiedząc, że jedynie może pogodzić się z tym faktem, płacząc powlokła się w głąb lasu, szukając schronienia, nie wiedząc co przyniesie nowy dzień. Ze sobą wzięła tylko drewienko z przymocowanymi dwoma nożami, którego używała w treningach z ojcem, ale nigdy nie potrafiła się nim posłużyć - jedyna pamiątka, którą mogła wziąć na szybko z domu. Później dopiero zaczęła doskwierać jej samotność, a myśl o utracie rodziców dawała się we znaki. Dopiero wtedy odczuła wielki smutek. Parę dni żyła w szałasie, głodując. Na jej szczęście odnalazła dom, którego poprzedni właściciel widocznie w pośpiechu go opuścił, zostawiając pożywienie na długi czas. Kot, z którym zaprzyjaźniła się w dzień pełen złych wspomnień, odnalazł ją i zamieszkali razem. By przeżyć, polowała również na różne małe stworzonka w lesie, w czym pomagał jej wierny towarzysz Kiru. Nie zawsze jednak kończyło się to powodzeniem. Sporo czasu minęło, gdy Yuki w końcu zdecydowała się odnaleźć wioskę, zapewnić sobie przyszłość i zakończyć żywot ludzi, którzy niekoniecznie mieli czysto na sumieniu. Po dniach poszukiwań, przemarznięta dziewczynka dotarła do bram wioski, skąd została zabrana przez mężczyznę, zwanego Touchiro, który był handlarzem robiącym interesy "na boku". Zapewnił lokum i pożywienie ledwo żywej i wychudzonej dziewczynce, jednak nie interesował się zbytnio jej życiem ani nie starał się podejmować rozmów.
W końcu, dostała się do akademii ninja, co pozwoliło jej rozwijać się w tym, co lubiła - a może w tym, co dla niej konieczne? Zdała szkołę, została geninem, orientując się, że Touchiro po tym nie wróci do domu, bo ona może zacząć samodzielne życie. Zostawił jej dom, znajomym każąc dowozić jej jedzenie i inne potrzebne rzeczy. Nie robiło to dziewczynie wielkiej różnicy, ponieważ i tak mężczyzny w domu praktycznie nie było. Możliwe było, że wróci jakby nigdy nic na chwilę i znów wyjedzie. Przez rok, od ukończenia akademii dziewczyna nie robiła wiele, myślała tylko o tym co dalej, od czego zacząć, nie mogła na nic się zdecydować. do nikogo się nie odzywała, tylko zajmowała się domem i kotem. Samej trudno zabrać się za cokolwiek. Dopiero po ukończeniu w samotności kolejnego roku życia, dziewczyna udała się na salę treningową, gdzie nauczyła się pierwszej techniki i zaczęła ćwiczenia. Poczuła, że zaczęła się spełniać i będzie mogła dawać nauczkę ludziom, którzy jej się nie spodobają, a świat będzie choć trochę lepszym miejscem. Po dwóch dniach, w które stale trenowała, udała się na polanę za akademią, gdzie zdała egzamin i została kunoichi, spotykając tam swojego byłego nauczyciela Ansatsu, do którego pierwszy raz od dłuższego czasu odezwała się, opowiedziała co jej się przydarzyło i otworzyła się przed nim. Przełamała wtedy barierę, która powstrzymywała ją przed rozpoczęciem życia shinobi na dobre i gotowa była ruszyć w świat, uczyć się i podążać własną ścieżką shinobi.
Obrazek
Yuki | Nibi | Żbik
Hie hie~

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nieaktywne Postacie”