Kenji Hozuki

Kenji Hozuki
Posty: 3381
Rejestracja: sob, 5 lis 2011, 23:36
Płeć: Mężczyzna
Organizacja: 7MM
Wioska: Kiri Gakure
Ranga: Jounin Mizukage
Wiek Postaci: 27
KP: viewtopic.php?f=36&t=3523
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kenji Hozuki

Post autor: Kenji Hozuki » ndz, 6 lis 2011, 20:43

Metryka:

Imię: Kenji

Nazwisko: Hozuki

Pseudonim: Brak

Płeć: Mężczyzna

Ranga: Jounin / (9) Kyuudaime Mizukage

Status: Shinobi

Klan: Hozuki

Kekkei Genkai: Mizu Katamari

Natura Chakry: Suiton, Fuuton

Organizacja: Siedmiu Mistrzów Miecza

Pochodzenie: Kiri

Aktualne Miejsce Pobytu: Niewielki park w Kiri

Aparycja i charakter:

Wiek: 27

Wzrost i waga: 195 cm 95 kg

Aparycja: Spoglądające powierzchownie na Kenjiego, ciężko jest się doszukać jakichkolwiek znaków szczególnych. Oprócz sporych rozmiarów blizny ciągnącej się przez jego twarz, na pierwszy rzut oka mężczyzna nie wyróżnia się niczym szczególnym. Ostre rysy twarzy, wyrzeźbione przez kilka długich lat działań jako shinobi. Blizna ciągnie się od lewej strony czoła, poprzez brew, powieki, policzek i kończy się na brodzie, została wykonana w linii prostej. Kenji wstydzi się nieco tej blizny i ma z jej powodu kompleksy, boi się że przez nią zostanie odrzucony. Jest wysoki oraz dobrze zbudowany, chociaż nie można go nazwać mięśniakiem. Jak większość shinobi tak samo Kenji wygląda nie pozornie, przecież często siła pochodzi nie z zewnętrznej warstwy ciała, a z mistycznej siły drzemiącej wewnątrz każdego wojownika czyli chakry. Chuunin posiada krótkie białe włosy z lekkim niebieskim odcieniem, tak jak większość wojowników z klanu Hozuki. Bardzo dba swoje włosy i stara się aby były zawsze nienagannie ułożone. Posiada duże niebieskie oczy, które sprawiają że wygląda przyjaźnie oraz potulnie. Kenji wydaje się bardzo sympatyczny, może oprócz blizny która może kogoś pozbawić chęci bliższego poznania chłopaka. Młodzieniec nosi na sobie koszulę z krótkim rękawem, zapinaną na guziki, zawsze ma postawiony kołnierzyk do góry. Koszula jest koloru błękitnego, w nieco innym odcieniu niż jego włosy czy oczy, nie chciał aby to wszystko zlewało się w całość, a ładnie ze sobą współgrało. Oczywiście Kenji czasami zakłada inne kolory koszul ale właśnie w niebieskim czuje się najlepiej. Zazwyczaj dwa ostatnie guziki przy szyi są rozpięte aby nie ściskały go i aby mógł się czuć swobodnie. Długie szare spodnie z kieszeniami po bokach. Luźne aby nie opinały jego ciała. Dodatkowym atutem tego że są troszkę większe jest to że przez to można zamaskować podczas walki prace nóg. Z drugiej strony mogą one najzwyczajniej w świecie spadać przez co Kenji spina je czarnym skórzanym paskiem, do którego można przymocować kabury na broń lub inne potrzebne na polu walki rzeczy. Nieodzownie przy pasku przypiętą ma butelkę z wodą z której co kilka chwil bierze sobie łyk. Z drugiej strony paska znajduje się długi miecz Furasshu. Charakterystyczną rzeczą u Kenjiego są zęby. Chłopak bardzo często się szeroko uśmiecha i wtedy można zauważyć że jego siekacze mają nienaturalny dla normalnych ludzi kształt. Są one znacznie bardziej zaostrzone, ale jest to wynikiem przynależności do klanu Hozuki. Często można go ujrzeć z papierosem w ustach. Mężczyzna jak przystało na rosłego faceta posiada 195 centymetrów wzrostu oraz 95 kilogramów żywej wagi. Owszem można powiedzieć że występuje u niego pewna nadwaga, jednak jest ona spowodowana rozwojem tkanki mięśniowej a nie tłuszczowej. Ostatnimi czasy, na głowie Hozukiego pojawił się czarny sakkat, o magicznych właściwościach. Kolor tego kapelusza, znakomicie kontrastuje z białym kolorem włosów Mizukage. Na okres wojny, Dziewiąty przyodział jeszcze jeden ważny element, a mianowicie pancerz, który doskonale chroni jego korpus.

Ubiór: Niebieska koszula z krótkim rękawem zapinana na guziki, luźne spodnie z wieloma kieszeniami, magiczny czarny sakkat, metalowy pancerz shinobi

Archetyp Charakteru: Chaotyczny Dobry

Cechy Charakteru: Sympatyczny, i zabawny. Można powiedzieć że znajduję się wokół niego aura dobrego humoru. Prawie zawsze uśmiechnięty, chociaż nikt nie wie dlaczego, stara się być pomocnym dla wszystkich i nie zaprzątać głów jego bliskich jego problemami. Raz obrany przez niego cel musi zostać wykonany. W życiu kieruje się własną intuicją oraz doświadczeniem którego jednak nie posiada zbyt wiele. Ceni rodzinę oraz przyjaciół, oczywiście nieco w innym stopniu ponieważ nie traktuje wszystkich jednakowo, silnie się do nich przywiązuje. Istna dusza towarzystwa, uwielbia rozbawiać innych.

Atrybuty fizyczne i duchowe:


Siła: Ni Kaishi
Wytrzymałość: Ni Kaishi
Szybkość: San Kaishi
Zręczność: San Kaishi
KC: Ni Kaishi
Zasoby Chakry: Duże
Potencjał Genjutsu: Ni Kaishi
Kontrola KG: Ichi Kaishi
Kontrola Natur:
Fuuton: Zero Kaishi
Suiton: Zero Kaishi
Walka Wręcz: Zero Kaishi
WM: San Kaishi

PR Zwrotne: 18

Siła: 158 pkt. (3 Egzamin + 34 Trening + 23 za PF + 2 Walka + 1 Walka + 4 Drugi Etap CE + 10 Misja B + 3 za MGP + 6 JE + 5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 2 Walka + 4 Wyprawa + 5 Trening + 3 Misja A + 22 za PF + 26 za PF + 5 Od Mikołaja)

Wytrzymałość: 158 pkt. (2 Egzamin + 26 Trening + 4 Misja C + 2 Walka + 19 za PF + 4 Walka + 2 Walka + 4 Drugi Etap CE + 1 Misja C/B + 2 Kopanie Fosy + 2 Walka + 1 Walka + 2 Misja B + 5 "Elitarny Sensei" + 8 za MGP + 6 JE + 5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 10 "Pan/Pani Przeznaczenie" + 4 Wyprawa + 6 Trening + 40 za PF + 3 Inwazja Seiso)

Szybkość: 230 pkt. (2 Egzamin + 84 Trening + 1 Misja C + 20 za styl szybki (Genin, Chuunin, Tokubetsu Chuunin, Jounin) + 2 Walka + 25 za PF + 2 Walka + 4 Drugi Etap CE + 1 Misja C/B + 3 Walka + 2 Misja B + 2 Walka + 3 Walka + 1 Walka + 1 z konkursu Seiso na SB + 6 JE + 23 za PF + 5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 13 za PF + 2 Walka + 4 Wyprawa + 2 Walka + 22 za PF)

Zręczność: 230 pkt. (Punkty na start za przynależenie do Kiri + 2 Egzamin+ 76 Trening + 2 Misja C + 2 Walka + 23 za PF + 3 Walka + 4 Drugi Etap CE + 1 Walka + 6 Misja B + 1 Walka + 3 Walka + 6 JE + 5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 12 za PF + 2 Walka + 14 Trening + 9 Misja B + 2 Walka + 4 Wyprawa + 1 Walka + 3 polowanie + 39 za PF)

Kontrola Chakry: 159 pkt. (2 Egzamin + 33 Trening + 2 Walka + 33 za PF + 4 Drugi Etap CE + 1 Misja C + 2 Misja B + 3 Walka + 1 Misja C + 6 JE + 5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 8 za PF + 4 Wyprawa + 50 Dołączenie do 7MM+ 4 Inwazja Seiso + 1 trening)

Kontrola Kekkei Genkai: 107 pkt. (2 Egzamin + 20 Trening + 31 za PF + 2 Walka + 2 Walka + 1 Walka + 5 Walka + 4 Drugi Etap CE + 1 Misja C/B + 2 Walka + 1 Walka + 5 za MGP + 6 JE + 5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 13 za PF + 4 Wyprawa + 3 Inwazja Seiso)

Kontrola Natur Chakry:
  • Fuuton: 9 pkt. (5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 4 Wyprawa)
    Suiton: 46 pkt. (11 Trening + 1 Walka + 13 za PF + 4 Drugi Etap CE + 1 Misja C + 1 Walka + 6 JE + 5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 4 Wyprawa)
Walka Wręcz: 49 pkt. (2 Egzamin + 11 Trening + 4 Misja C + 4 Walka + 2 Walka + 2 Walka + 4 Drugi Etap CE + 6 JE + 5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 5 Loteria Mitsu + 4 Wyprawa)

Walka Mieczem: 230 pkt. (84 Trening + 5 Misja C + 1 Misja C + 3 Walka + 1 PF + 6 Misja B + 3 Walka + 5 Walka + 8 Walka + 2 Misja C + 10 Misja B 1 Misja C + 6 JE + 5 "Kolekcjoner Osiągnięć" + 8 Walka + 5 Walka + 5 Trening + 34 za PF + 7 trening + 25 trening + 4 Wyprawa + 2 Trening chociaż mogę wykorzystać tylko 1 :()

Punkty Rozwoju: 127 pkt (5 Egzamin + 4 Misja D - 2 Sunshin no Jutsu + 5 Misja D + 5 Misja D + 4 Misja D + 4 Misja D + 7 Misja C + 6 Trening - 25 Pierwsza Brama brama początku + 10 "Lubię to" + 5 Misja C + 5 Sylwester + 4 Misja C - 4 Dekata Ki - 5 Mizuame Nabara + 3 Walka - 4 Fūbaku Hojin - 7 Fukumi Hari + 6 Konkurs Kurisatsu + 6 Drugi Etap CE + 5 Misja C + 8 Misja C/B - 6 Dekata Mizu + 2 Kopanie fosy - 13 Mizu Kamikiri + 15 Bicie rekordu + 10 Misja B + 2 Trening + 6 Walka + 8 MG Miesiąca Maj - 18 Kage Bunshin no Jutsu + 1 "Wyróżniam się" + 3 Walka - 10 I Poziom Wasupu no Ken - 14 Gōsuiwan no Jutsu + 5 Praca na rzecz forum - 18 Sutanpu o Teishi + 6 Walka + 5 Misja C + 3 Rozmyślenia + 10 Misja B + 10 Praca na rzecz forum - 25 II Poziom Wasupu no Ken + 7 Misja C - 19 Doriru + 23 JE + 1 Przemyślenia + 1 Trening - 24 Mizudeppō no Jutsu + 5 Konkurs Yoko + 6 Konkurs Yoko + 3 Konkurs Yoko + 1 Konkurs Yoko + 8 Walka "Piaszczysty Cypel" + 10 "Chłonny Mózg" + 4 Walka - 10 Kuchiyose no Jutsu + 14 Misja B + 14 Wyprawa - 15 Seki + 15 Wiecznie żółty + 1 Walka + 1 Polowanie + 20 Misja A - 13 Mizurappa - 13 Tsuinmessēji - 3 Hishou Gu + 5 Inwazja Seiso + 7 Nieudana misja rangi S + 1 Trening + 15 zwrot za Seki + 2 Rozmyślenia + 15 Misja B + 18 PR zwrotne

Punkty Sławy: 222 pkt (15 zebrane kiedyś wcześniej + 20 Walka z Garasu (Bagna na skraju kraju) + 5 Rekordzista + 20 Misja B + 13 Zabicie Yo (viewtopic.php?f=80&p=101617#p101617) + 50 Kage + 20 (viewtopic.php?p=125885#p125885) + 20 JE - 100 Podejście do JE + 10 Pisarz I + 15 Pisarz II + 5 "Umiejętny farciarz" + 56 Zabicie Inu i Yoshiego(Łącznie 168 ale podzielone na 3 osoby) + 20 Misja B + 20 Pisarz III + 10 Wyprawa + 20 Wiecznie żółty + 15 Misja A - 12 Śmierć)

Punkty Fabuły: 55 pkt (18 PF viewtopic.php?f=207&t=4630&start=135 + 40 viewtopic.php?f=80&p=101636#p101636 - 58 + 5 viewtopic.php?f=74&t=166&start=210 - 5 + 10 viewtopic.php?f=75&p=102355#p102355 + 53 viewtopic.php?f=75&t=2483&start=300 - 60 + 58 viewtopic.php?p=104058#p104058 - 55 viewtopic.php?p=109083#p109083 + 9 - 10 + 45 viewtopic.php?p=109657#p109657 - 45 + 115 viewtopic.php?p=128089#p128089 - 115 + 80 viewtopic.php?p=128762#p128762 + 30 Osiągnięcie "Jestem Lubiany" + 13 viewtopic.php?p=129644#p129644 + 26 viewtopic.php?p=129855#p129855 + 49 http://www.ninjagaiden.pl/viewtopic.php ... 89#p130189 + 47 viewtopic.php?p=130711#p130711 - 250 + 25 viewtopic.php?p=133153#p133153 + 27 viewtopic.php?p=133577#p133577 + 72 viewtopic.php?p=134715#p134715 + 45 http://www.ninjagaiden.pl/viewtopic.php ... 41#p135341 - 170 + 40 viewtopic.php?p=135555#p135555 + 40 viewtopic.php?p=135590#p135590 + 30 viewtopic.php?p=137169#p137169 + 30 viewtopic.php?p=137420#p137420 + 24 viewtopic.php?p=138527#p138527 + 40 viewtopic.php?p=139339#p139339 + 40 viewtopic.php?p=140499#p140499 + 20 viewtopic.php?p=140574#p140574 + 55 viewtopic.php?p=146062#p146062 + 20 viewtopic.php?p=146425#p146425 + 28 viewtopic.php?p=146798#p146798 + 40 viewtopic.php?p=150164#p150164 + 20 viewtopic.php?p=150260#p150260 + 17 viewtopic.php?p=155742#p155742 + 12 viewtopic.php?p=156942#p156942 + 52 viewtopic.php?p=158232#p158232 - 505 + 53 viewtopic.php?p=161549#p161549 + 75 viewtopic.php?p=163522#p163522 - 130 + 18 viewtopic.php?p=167068#p167068 + 37 viewtopic.php?p=166866#p166866)

Punkty MG: 4 pkt (17 viewtopic.php?p=103039#p103039 + 10 viewtopic.php?p=107693#p107693 + 7 viewtopic.php?p=109445#p109445 - 30)

Umiejętności:


Umiejętność Dodatkowa: Inakamono - Klaun
Potrzeba kogoś rozśmieszyć ? Nadajesz się do tego idealnie twoje wybryki i żarty są na najwyższym poziomie i nie ma nikogo kto by się przy nich nie zaśmiał. Kiedy ty zabawiasz pijaków i strażników chociaż to jedno i to samo twój kolega może w spokoju wyciągać im rou z sakiewek.

Talent Wrodzony: Opcja dwunasta.(10)
Nin: S
Tai: A
Gen: D

Styl Walki: Dokuji
Styl Własny (szybki)
Kenji nie oszczędza się w żaden sposób podczas wykonywania ataków, stara się dosłownie „zasypać” przeciwnika swoimi ciosami i dzięki czemu doskonale kontrolować walkę.

Specjalizacja: Mistrzostwo Władania Mieczem Styl Wasupu no Ken
  • I Poziom stylu - Opanowany
  • II Poziom stylu - Opanowany
Pakt ze Zwierzętami: Ośmiornice

Bijuu/Pieczęć/Inne: Brak

Inne Umiejętności: Specjalista poziom 1, Perswazja poziom 1


Ekwipunek:


Przy sobie: Miecz Furasshu (Opis poniżej) - z prawej strony pasa, butelka z wodą - z lewej strony pasa Nuibari - z lewej strony pasa tuż przed butelką. Plecak a w nim księga z ruchami stylu Wasupu no Ken, papa, krzesiwo, menażka, słabej jakości lekkie futro, 3 słoiczki pigułek wzmacniających, kilka pigułek ze skrzepnięta krwią, maść na rany, 13 bandaży, 1 paczka żelków, 1 paczka chipsów krabowych, 5 małych zwojów, gumy balonowe, 1 strzykawka, 2 probówki, 4 radia daleko-zasięgowe które mieszczą się w uchu, narzędzia chirurgiczne.
Na palcu serdecznym lewej dłoni znajduje się sygnet który jest cały ze złota. Posiada on biały grawer który przedstawia symbol klanu Hozuki, kamień szlachetny to onyks.
Metalowy pancerz shinobi, wymagający od użytkownika 100 punktów siły, nie ograniczający pola ruchów, a także szybkości osoby, która go nosi. Wytrzymałe części zakrywają plecy, brzuch, barki, obojczyki, a także ręce w taki sam sposób jak pancerz młodego kakashiego. Zwyczajne ostrze odbija się bądź ślizga po metalowych płytkach, potrzeba nie lada krzepy, by przebić tą barierę. Pancerz został nałożony na czarną ćwiekowaną w niektórych miejscach skórę, która pozwala na zatrzymywanie jutsu D, notek wybuchowych i pomniejszych eksplozji pochodzących z innego źródła. Ubiór ten jest przesiąknięty chakrą co daje mu te specjalne, zaskakujące zdolności.
Magiczny, czarny sakkat, w którym jestem wstanie zmieścić na raz na przykład jedną katanę i 5 kunai !(Jest tam demoniczny shuriken, na ostrzach którego znajdują się cztery notki wybuchowe)


Furasshu フラッシュ (Błysk) – jest to jednoręczna katana kształtem przypominająca szpadę. Waży niewiele, albowiem około pół kilograma, a długość ostrza to nieco ponad metr. Cała broń jest wykonana z czarnej stali. Ostrze jest delikatnie wygięte po to aby zwiększyć zasięg cięć w porównaniu do zwykłych katan. Oręż ten posiada niestandardowy jelec, jest to wygięty kawałek stali. Kształtem przypomina on piorun, jeden fragment osłania dłoń szermierza natomiast drugi skierowany jest w stronę ostrza. Dzięki tej części możliwe jest zaklinowanie broni przeciwnika. Ostrze jest cienkie dzięki czemu miecz jest lekki oraz łatwo można nim manewrować. Ostry koniec, jedna strona wprost ostra, druga tępa. Na ostrzu przy jelcu wygrawerowane są znaki przedstawiające nazwę miecza. Wypełnienie wgłębień jest czerwone co ładnie kontrastuje z czarną stalą. Krótka okrągła rękojeść obita jest delikatnym czerwonym jedwabiem. Sprawia to, że podczas dłuższych walk dłoń się tak szybko nie męczy oraz nie poci. Upewnia w ten sposób chwyt, a więc wytrącenie jej jest trudniejsze. Nad mieczem z pewnością spędził wiele czasu jakiś wspaniały kowal. Wykonany on jest z nie lada precyzją. Furasshu został wykonany tradycyjną techniką, taką samą jak ta stosowana przy tworzeniu normalnych katan. Jednak inne wymiary dostarczyły lepszych efektów. Miecz był hartowany kilkadziesiąt razy. Ktoś poświęcił wiele czasu aby stworzyć takie cudo. Samo ostrze składa się z kilku matryc. Dokładniej z trzech albowiem zastosowanie większych ilości oznaczało by zwiększenie masy oraz grubości miecza, a do tego twórca nie chciał dopuścić. Rdzeń zbudowany jest z karbonowej stali, która jest najtwardszą oraz najlżejszą ze stosowanych w orężach wszelkiej maści. Idealnie dobrana gramatura sprawia, że miecz dobrze leży w dłoni i jest łatwy w manewrowaniu. Środkowa matryca składa się ze stali która nadaje giętkość. Zewnętrzna warstwa jest specjalnym rodzajem stali który jest „miękki” jeżeli chodzi o jego kowalność. Umożliwia to ostrzenie miecza.

Pojemnik na broń: 25 Kunai pierwszego typu, 12 kunai owinięte wybuchowymi notkami , 20 Shuriken, 8 Senbon, 20 notki wybuchowe, 13 małych bomb (w kieszeni), 9 bomb dymnych, 30 Mikibishi, Paczka papierosów oraz zapalniczka benzynowa(w kieszeni), 1 sieć, 1 skalpel, 20 metrów metalowej żyłki,

Zapieczętowane: -

Pieniądze: 1310 rou.

Depozyt: Głowa Inu, Samehada, Kubikiribocho, Oko z klanu Uchiha (nie do użytku), Książka o roślinach na terenie kraju ognia, 3000 Rou

Przepisy: -

Asortyment Technik:

Ninjutsu:
  • E - Bunshin no Jutsu, Kai, Henge no Jutsu, Kawarimi no Jutsu
    D - Sunshin no Jutsu, Dekata Ki, Dekata Mizu, Fūbaku Hojin, Fukumi Hari
    C - Kage Bunshin no Jutsu, Kuchiyose no Jutsu
    B -
    A -
    S -
Taijutsu:
  • E - Tokken
    D -
    C -
    B -
    A -
    S -
    Brama Pierwsza (Brama Początku)
Genjutsu:
  • E - Utsusemi no Jutsu
    D -
    C -
    B -
    A -
    S -
Fuujinjutsu:
  • E -
    D - Hishou Gu
    C -
    B - Sutanpu o Teishi
    A -
    S -
Klanowe:
  • E - Suika no Jutsu (wrodzona)
    D -
    C - Gōsuiwan no Jutsu
    B - Mizudeppō no Jutsu
    A -
    S -
Natur Chakry (Suiton):
  • E -
    D - Mizuame Nabara
    C - Mizu Kamikiri, Mizurappa
    B -
    A -
    S -
Specjalizacji:
  • E -
    D -
    C -
    B -
    A -
    S -
Własne:
Inne:


Nindo: -

Osiągnięcia: Rekordzista (Wziąć udział w biciu rekordu osób online na forum) + 5 Punktów Sławy.
Wyróżniam Się (Widoczna blizna na twarzy) + 1 PR
Kage + 50 PS
Elitarny Sensei (Minimum 10 podopiecznych, którzy awansowali na genina) - + 5 pkt. Wytrzymałości.
Jestem lubiany (Tylko dla graczy pozostających w wiosce. Fabularnie polubiło cie przynajmniej 5 postaci) + 30 PF
Pisarz - 1000 postów + 10 PS, 2000 postów + 15 PS, 3000 postów + 20 PS
Umiejętny Farciarz (Zdanie egzaminu na Chunnin'a za pierwszym podejściem) + 5PS
Kolekcjoner Osiągnięć (Minimum 5 osiągnięć na koncie naszej postaci) + 5 do wszystkich atrybutów.
Pan/Pani Przeznaczenie (Poprowadzone minimum dziesięć spontanicznych wydarzeń fabularnych - walki, misje, wojny etc.) + 10 Wytrzymałości
Chłonny Mózg (Zdanie akademii w tydzień od rozpoczęcia nauki) +10 PR
Wiecznie Żółty/Brązowy (Rok aktywnej pracy na pozycji Mistrza Gry lub Misjonarza) + 15 PR, 20 PS

Choroby: -

Fobie: -

Ranga Dodatkowa: - Tokubetsu Chuunin, Mizukage, Członek 7 Mistrzów Miecza

Wypełnione Misje:


Rangi D - 5
Rangi C - 6
Rangi B - 3
Rangi A - 2
Rangi S - 0

Losowania:
1 - + 20 PS
2 - + 5 WW

Specjalne Wydarzenia:
-


Zwierzęta:

Wataha wilków

(K)Nani - wiek: dwa lata
(M)Yaba - wiek: dwa lata
(M)Suku - wiek: dwa lata
(M)Yoka - wiek: dwa lata
(K)Momo - wiek: dwa lata
(K)Kana - wiek: dwa lata
(M)Hayu - wiek: dwa lata
(M)Mazu - wiek: dwa lata


Biografia:

O dziwo pewnego słonecznego dnia w Kiri Gakure wielu ludzi śmiało się, że tego dnia musi wydarzyć się coś dobrego, nie mylili się gdyż wtedy właśnie 19 lat temu przyszedł na świat Kenji. Chłopak urodził się w małej rodzinie z wielkimi tradycjami. Przodkowie chłopaka zasłużyli się w dużym stopniu dla wioski. Jego prapradziadek był bratem słynnego Drugiego Mizukage więc w żyłach chłopca płynęła niebieska krew. Od małego był niesamowicie wesołym i pogodnym dzieckiem. Wychowywał się w pełnej rodzinie składającej się z kochających rodziców oraz starszego brata. Miał wielu znajomych ale również wielu wrogów ze względu właśnie na swoje poczucie humoru. Od małego był zainspirowany Siedmioma Mistrzami Mieczów. Kolejną osobą która była jego autorytetem był starszy brat który już wtedy był Chuuninem. Od dłuższego czasu trenował we własnym zakresie fechtunek. Złośliwi naśmiewali się, że jest gorszy od innych bo jest leworęczny, ale jak to Kenji miał w zwyczaju uśmiechnął się pokazując swoje ostre rekinie zęby i ciął dalej. Kilka tygodni zanim Kenji rozpoczął, w dosyć późnym wieku zajęcia w Akademii, jego brat otrzymał rangę Jounin co jeszcze bardziej zdeterminowało chłopaka do prężnego rozwój i osiągnięcia swojego marzenia czyli znalezienia się w elitarnym gronie Siedmiu Mistrzów Miecza.

Wreszcie po opuszczeniu zajęć w akademii i zostaniu pełnoprawnym shinobi Kenji rozpoczął swoje pierwsze misje. Jak większość Geninów zajmował się misjami rangi D, po wykonaniu pięciu zachciało mu się czegoś poważniejszego. Niestety przecenił swoje możliwości, ponieważ wcześniej skupiał się na zadaniach, nie na treningu. Skończyło się to dla niego śmiercią, całe szczęście nie do końca udaną gdyż chłopak obudził się w szpitalu. Obudził się już jako nieco inny, odmieniony człowiek. Zmieniło się nieco jego nastawienie do ludzi. Fizycznie również się zmienił, przybyła mu pokaźnych rozmiarów rana cięta przechodząca z lewej strony jego twarzy. Ciągnie się ona od czoła, przez oko, aż do żuchwy.
Czas mijał a Kenji rozpoczął coraz to intensywniejsze treningi. W międzyczasie poznał rudowłosego Yo. Chłopak był zapatrzony w niego jak w obrazek. Rudzielec był o wiele silniejszym i lepszym shinobi od Kenjiego. Spędzali razem mnóstwo czasu. Właśnie z nim udało się Kenjiemu zaliczyć pierwszą misję rangi C. Pewnego razu bujając się po Górach Katsuragi wraz z Yo i jego bratem Ultorem, spotkali oni dwóch shinobi z wioski liścia. Był to Akasemis oraz Koji. Od razu wywiązała się między nimi walka w której Kenji bardzo szybko musiał się poddać. Chcąc aktywować swoją atutową kartę czyli Bramę Chakry zerwał sobie mięśnie i musiał zakończy walkę ukrawając warzywko. W całe zamieszanie był wplątany jeszcze pewien Nukenin z którym w późniejszym czasie Kenji miał okazję się jeszcze spotkać. Dalszy czas mijał na przemian z treningami, spotkaniami z przyjaciółmi oraz wykonywaniem misji aż wreszcie nadeszła pora Egzaminu na Chuunina. Chłopak ochoczo do niego przystąpił nie zastanawiając się nad konsekwencjami. Udało mu się z łatwością przebrnąć przez pisemny test ale drugi etap był koszmarem. Trafił do grupy z Yo w którym niestety w tym czasie był skłóconym oraz z dwoma shinobi z Konohy. Ayame oraz Dan. Od początku współpraca im się nie układała. Doszło nawet do wewnętrznego starcia pomiędzy Yo oraz Ayame w wyniku czego Rudzielec poniósł śmierć. Kenji oddzielił się do grupy wraz z Danem chcąc zdobyć zwój jednak i tym razem musieli skonfrontować się z wrogiem. Niestety podczas tej potyczki Dan również zginął co mocno wstrząsnęło psychiką chłopaka. Na szczęście wraz z Ayame udało im się pokonać inną drużynę i zdobyć upragniony zwój. W trzecim etapie egzaminu Kenji był zmuszony walczyć z jego przyjaciółką Kiname Inuzuką. Już kiedyś wcześniej się z nią zmagał i wtedy za pierwszym razem przegrał. Drugim razem historia się powtórzyła jednak walka była znacznie bardziej wyrównana. W ostatecznym rozrachunku Kenji mimo iż przegrał również otrzymał upragniony tytuł Chuunina i mógł wracać do wioski. Powrót niestety był nieco zakłócony. W drodze został zaatakowany przez jakieś małe gówno okryte błotem. Kenji starał się uciec jednak nie udało mu się to. Wywiązała się walka z której chyba obydwoje stracili siły gdyż chłopak najzwyczajniej w świecie obudził się w szpitalu w Kiri.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nieaktywne Postacie”